Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Technologia Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 8 z 35)

Technologia

  • Wiele mówi się ostatnio o wzroście cen energii elektrycznej. Jakie są tego przyczyny i w jaki sposób obniżyć rachunki za prąd, tak by były one jak najmniej odczuwalne dla gospodarstwa domowego? Czy po zmianach w prawie fotowoltaika będzie się opłacać? Wyjaśnia Michał Kitkowski, prezes SunSol – jednej z najdłużej działających firm fotowoltaicznych na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • W listopadzie br. Bank Pocztowy rozpocznie testowanie rozwiązania w ramach fazy Friends&Family, a już w grudniu przy współpracy z firmami Fiserv Polska S.A. i Thales wprowadzi do swojej oferty kartę biometryczną Mastercard. Tym samym Bank Pocztowy stanie się pierwszą instytucją w Polsce i jedną z pierwszych w Europie, która udostępni swoim klientom to innowacyjne rozwiązanie.... Czytaj więcej »

  • Branża czystościowa to często niedoceniany, niedostatecznie dostrzegany sektor naszej gospodarki. W końcu, „to tylko sprzątanie”? Cóż, ośmielimy się nie zgodzić. Przecież z punktu widzenia działania społeczeństw po prostu nie moglibyśmy bez niej funkcjonować w pracy zawodowej. Lecz także w życiu prywatnym, gdy korzystamy z przestrzeni publicznej – urzędów, szkół,... Czytaj więcej »

  • Na lotniskach całego świata coraz częściej wykorzystywane są drony cargo. Użycie ich do transportu nawet kilkuset kilogramowych paczek pozwala obniżyć koszt nawet o 80 proc. Bezzałogowce są już używane między innymi w Australii do dystrybucji leków dla mieszkańców terenów wiejskich. Spółka wyspecjalizowana w transporcie dronowym działa także w Polsce, na lotnisku w... Czytaj więcej »

  • Bieżący rok przyniósł zmniejszenie intensywności wielu działań w sferze cyfrowej, na które w pierwszym roku pandemii COVID-19 najczęściej wskazywali ankietowani konsumenci z Polski. Jak wynika z raportu “Digital Consumer Trends 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, z 51 proc. do 25 proc. spadł odsetek osób deklarujących częstsze poszukiwanie informacji online.... Czytaj więcej »

  • W ciągu najbliższych pięciu lat światowy rynek komercyjnych centrów danych ma wzrosnąć ponad dwukrotnie. W Polsce powierzchnia takich obiektów do 2025 roku będzie przyrastać w tempie 8 proc. rocznie, aby osiągnąć 90 tys. mkw. – wynika z raportu PMR. To odpowiedź na rosnącą dynamicznie ilość przesyłanych danych. Orange Polska tylko w sierpniu odnotował 64-proc. wzrost rok... Czytaj więcej »

  • Według PwC Polska należy do grupy 10 państw świata, które przodują w płatnościach zbliżeniowych. Ich popularność nie ogranicza się jednak tylko do kart płatniczych, bo Polacy chętnie płacą też smartfonami, zegarkami czy opaskami. Według badań Mastercard już w 2019 roku Polska była piątym krajem w Europie i szóstym na świecie pod względem liczby transakcji dokonywanych... Czytaj więcej »

  • Kärcher Brylantem Polskiej Gospodarki 2020

    Czwartek, 07 października 2021

    W rankingu prowadzonym rokrocznie przez Instytut Europejskiego Biznesu wzięto pod uwagę blisko 100 tysięcy firm z naszego kraju. 6885 z nich uzyskało Tytuł Brylantu Gospodarki i znalazło się na liście wyróżnionych. Polskie przedstawicielstwo niemieckiej firmy Kärcher – lidera branży utrzymania czystości, zajęło w tym roku, bardzo wysokie, 203 miejsce w kategorii firm handlowych. Czytaj więcej »

  • InPost sfinalizował umowę partnerską z Tesco

    Poniedziałek, 04 października 2021

    InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – sfinalizował umowę partnerską z Tesco w Wielkiej Brytanii. Do końca listopada Paczkomaty® InPost zostaną ustawione przy sieci 500 wielkoformatowych sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Dla Tesco to kolejne udogodnienie oferowane klientom oraz zwiększenie wartości nieruchomości komercyjnych sieci. Już obecnie przy... Czytaj więcej »

  • InPost wprowadził długo wyczekiwane ułatwienie w aplikacji mobilnej dla osób niewysokich i osób z niepełnosprawnościami. Nowe rozwiązanie – Strefa Ułatwionego Dostępu – umożliwia zamówienie paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomatach®, na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm. Opcja jest dostępna wyłącznie w aplikacji InPost Mobile i jest odpowiedzią na zgłaszane... Czytaj więcej »

  • PKN ORLEN rozwija swoją działalność w sektorze e-commerce poprzez usługę „ORLEN Paczka” i sieć automatów paczkowych. Uruchomiono już 200 takich automatów, ale do końca tego roku w całej Polsce ich liczba zwiększy się do 500. Operatorem usługi jest spółka Ruch, wchodząca w skład grupy kapitałowej PKN ORLEN. Czytaj więcej »

  • Jak czytamy w komunikacie KE, wraz z wnioskiem dotyczącym zmienionej dyrektywy w sprawie urządzeń radiowych nastąpi harmonizacja portu ładowania i technologii szybkiego ładowania: USB-C stanie się standardowym portem wszystkich smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, słuchawek, przenośnych głośników i konsoli do gier wideo. Ponadto Komisja proponuje rozdzielenie... Czytaj więcej »

  • InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie –wprowadził w Polsce usługę Same Day Delivery, czyli dostawę tego samego dnia. Przesyłki nadane w obrębie tego samego miasta, które trafią do centrum dystrybucji do godziny 16.00, zostaną dostarczone do Paczkomatów® InPost w dniu nadania. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla wszystkich klientów InPost i to bez... Czytaj więcej »

  • Grow My Store oraz Nawigator Firm Lokalnych to dwa bezpłatne narzędzia, które pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby klienta w sieci. Od 13 września 2021 dostępne są dla polskich przedsiębiorców. Czytaj więcej »

  • InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – uruchomił Paczkomat® nr 14.000 w liczących ponad 5 tysięcy mieszkańców Sejnach, w województwie podlaskim. Coraz więcej urządzeń InPostu znajduje się w mniejszych miastach i na wsi. Tym samym infrastruktura Paczkomatów® InPost jest największą i najlepiej dostępną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Polsce. Czytaj więcej »

  • Sztuczna inteligencja wkracza w każdą część procesu rekrutacji, od pozyskiwania, przez wstępną selekcję i rozmowy kwalifikacyjne, po sprawdzanie referencji oraz ustalanie wynagrodzenia. Według raportu PwC już 58 proc. firm używa rozwiązań technologicznych w swoich procesach poszukiwania kandydatów. Ponad połowa rekruterów twierdzi, że najtrudniejszą częścią rekrutacji jest... Czytaj więcej »

  • Dlaczego prędkość w e-commerce jest tak ważna?

    Poniedziałek, 30 sierpnia 2021

    Rynek sklepów internetowych intensywnie się rozwija, konkurencja rośnie. Dlatego e-sprzedawcy muszą szczególnie dbać o potencjalnych klientów. Nic tak nie zniechęca, jak wolno ładująca się strona - e-sklep musi działać szybko. Czytaj więcej »

  • Rozwiązania Kärcher dla przemysłu

    Piątek, 27 sierpnia 2021

    Rozwiązania firmy Kärcher przeznaczone do przemysłu to technologia i maszyny przetestowane w najcięższych warunkach. Ich trwałość, prostota obsługi i serwisowania to lata doświadczeń. Powstałe w ten sposób technologie czyszczenia są indywidualnie dopasowywane do wysokich wymagań panujących w danym zakładzie przemysłowym. Wśród produktów, które znalazły bardzo pozytywny... Czytaj więcej »

  • Firma Dan Cake Polonia uruchomiła nowoczesne rozwiązanie technologiczne, służące do kompleksowej wymiany informacji handlowych - Progresywną Aplikację Webową. Czytaj więcej »

  • Powstaje pierwsza polska stacja 5G

    Czwartek, 19 sierpnia 2021

    Polski start-up buduje bazową sieć najnowszej generacji 5G. Efektem projektu Thorium Space ma być urządzenie nadawczo-odbiorcze dla sieci 5G pracujące kilka pasm wyżej niż dotąd wykorzystywane pasma. To pozwoli uzyskać przepustowość wielokrotnie wyższą niż obecnie. W unikatowym na światową skalę urządzeniu znajdą się aktywnie sterowane macierze antenowe, co pozwoli na... Czytaj więcej »

  • e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce. Laureatami Konkursu są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. „Best adaptation to new digital reality” jest nową kategorią, stworzoną po raz pierwszy w tym roku. Zostaną w niej nagrodzone projekty, które pozytywnie wpływają na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w... Czytaj więcej »

  • Pandemia COVID-19 może być impulsem przyspieszającym robotyzację w polskich firmach. Barierą we wdrażaniu robotów na masową skalę wciąż pozostają jednak brak wiedzy, niska świadomość korzyści takich rozwiązań albo obawy przed wysokimi kosztami. – Można zacząć od wdrożenia jednego czy dwóch robotów, zamiast od razu otwierać bardzo duży projekt. Przy takim podejściu w... Czytaj więcej »

  • Zamiast zespołu ludzi wyposażonych w skanery i podnośniki inwentaryzację w magazynie może wykonywać rój dronów, który oblatuje pomieszczenia i robi zdjęcia towarów. Następnie system analizuje obraz i wyszukuje kody kreskowe. Autonomiczne statki powietrzne wykonują swoje zadania taniej, szybciej i dokładniej niż ludzie. Dodatkową korzyścią jest stworzenie tzw. ortofotomapy... Czytaj więcej »

  • Eksperci DS Smith twierdzą, że obostrzenia związane z pandemią COVID-19 spowodowały ewolucję zachowań konsumenckich. W efekcie doszło do narodzin nowego rodzaju konsumenta tzw. fusion shopper. Tego typu osoba dzieli swój czas na zakupy w sklepach stacjonarnych, internetowych i click&collect, stawiając detalistów przed ogromną presją nadążenia za nowymi nawykami zakupowymi. Czytaj więcej »

  • Hasła są główną przyczyną ponad 80 proc. naruszeń danych. Przeciętny użytkownik internetu ma ok. 90 kont online, a ponad połowa haseł jest wykorzystywana w więcej niż jednym. Przyszłością jest uwierzytelnianie nie za pomocą haseł, lecz biometrii – m.in. metodą rozpoznawania twarzy czy za pomocą czytnika linii papilarnych, identyfikacji głosu i skanera tęczówki. Wkrótce... Czytaj więcej »

  • Pandemia COVID-19 skłoniła wielu Polaków do zakupów online. Napędziła też oczekiwania klientów w tym kanale. – W tej chwili platformy internetowe koncentrują się już nie tylko na pozyskaniu nowych klientów, lecz także na tym, jak poprzez nowe strategie i działania mogą utrzymać już po zakończeniu pandemii swoich klientów – mówi Elżbieta Dziuba, ekspertka ds. cyfryzacji... Czytaj więcej »

  • Image Recognition może stanowić prawdziwą wartość dla sieci handlowych. Rozwiązanie pozwala na badanie półki szybciej, bardziej precyzyjnie i taniej. Umożliwia pozyskanie większej ilości dobrej jakości obiektywnych danych i przetworzenie ich na sugestie działań. Takich, których prawdopodobieństwo zakończenia się sukcesem jest największe. O najnowszych narzędziach... Czytaj więcej »

  • Mastercard zaprezentował wyniki nowego badania przeprowadzonego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Dotyczyło ono postaw i zachowań Pokolenia Z, najmłodszej grupy konsumentów, która kreuje przyszłe trendy rynkowe. W 11 krajach objętych badaniem osoby w wieku 18-24 lata stanowią 7,2% populacji (ok. 11,5 mln), a ich znaczenie dla gospodarki rośnie. Jak wynika z... Czytaj więcej »

  • Firma Jamar powstała w 1994 roku. Jest dynamicznie rozwijającą się spółką, której wyroby znane są w kraju i za granicą. Oferta przedsiębiorstwa obejmuje szeroki asortyment produktów spożywczych. Wśród najważniejszych można wyróżnić: warzywa konserwowe, koncentraty, octy, przyprawy, dodatki obiadowe, sosy, soki, syropy i przetwory owocowe. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51